• 11-11-2009, 18:25:09
    #1
    Merhaba arkadaşlar, size bir sağlık problemim hakkında danışacağım. Ağzımın içinde aralıklar ile (1 Ayda bir kere yada 1,5 ayda bir kere) aft çıkmaktadır. Yani yara da değil kabar gibi böyle ufacık birşey sonra zamanla kendisi büyüyor. Hiç bir tedavi yapmasanız dahi 10-15 gün içinde yok olup gidiyor. Ama bu süre zarfında insan çileden çıkıyor. Doktor'a baş vurdum, ilaç verdi. B12 Vitamin hapı, KENACORT-A diye bir krem birde ismini hatırlamıyorum. Fıs fıs verdi.

    Yaranın çıkma sebepleri; vitamin eksikliği, sinir ve stressmiş. Düzenli olarak yemek yerim, kendime iyi bakarım aslında. Sinir stress fazla yok ama yinede var az da olsa her insan gibi Lütfen bu konu hakkında bildiklerinizi yazarsanız sevinirim arkadaşlar.
  • 11-11-2009, 18:28:36
    #2
    Vitaminsizlikten çıkıyor. Bir yakınımda vardı. Doktora git. Gargara vericek sana + bol bol D ve C vitamini al 1 haftaya birşey kalmaz. Kesinlikle denenmiştir. Geçmiş olsun arkadaşım allah şifa versin.
  • 11-11-2009, 18:33:14
    #3
    Gargara'nın ismini hatırlıyor musun peki? Doktor bilir ama Yinede sorayım.
  • 11-11-2009, 18:47:44
    #4
    Vitamin ve demir eksikliği. Senin kulağında çok çınlar.
  • 11-11-2009, 19:30:35
    #5
    Bende de çok var. Kefir iç bol bol. Çok iyi geliyor. "Altınkılıç" marka olsun. Doktor özellikle tavsiye etmişti.
  • 11-11-2009, 22:51:32
    #6
    Behçet Hastalığında da belli başlı belirtilerden biri ağızda çıkan aftlardır.

    Umarım böyle bir hastalığın başlangıcında değilsinizdir.

    __________________
  • 11-11-2009, 23:51:03
    #7
    Karadut reçeli ye muhakkak faydasını görürsün.