Doktor'a baş vurdum, ilaç verdi. B12 Vitamin hapı, KENACORT-A diye bir krem birde ismini hatırlamıyorum. Fıs fıs verdi.Yaranın çıkma sebepleri; vitamin eksikliği, sinir ve stressmiş. Düzenli olarak yemek yerim, kendime iyi bakarım aslında. Sinir stress fazla yok ama yinede var az da olsa her insan gibi
Lütfen bu konu hakkında bildiklerinizi yazarsanız sevinirim arkadaşlar.
Yinede sorayım.