Merhaba arkadaşlar, size bir sağlık problemim hakkında danışacağım. Ağzımın içinde aralıklar ile (1 Ayda bir kere yada 1,5 ayda bir kere) aft çıkmaktadır. Yani yara da değil kabar gibi böyle ufacık birşey sonra zamanla kendisi büyüyor. Hiç bir tedavi yapmasanız dahi 10-15 gün içinde yok olup gidiyor. Ama bu süre zarfında insan çileden çıkıyor.

Doktor'a baş vurdum, ilaç verdi. B12 Vitamin hapı, KENACORT-A diye bir krem birde ismini hatırlamıyorum. Fıs fıs verdi.
Yaranın çıkma sebepleri; vitamin eksikliği, sinir ve stressmiş. Düzenli olarak yemek yerim, kendime iyi bakarım aslında. Sinir stress fazla yok ama yinede var az da olsa her insan gibi

Lütfen bu konu hakkında bildiklerinizi yazarsanız sevinirim arkadaşlar.