• 10-11-2009, 23:02:46
    #1
    10 kasım cod6 çıktı ve torrenti açtık yine hayret bu sefer dl hızı yüksek ama oyun 11.5gb net hızım 1mbit bu işin sonu nereye varır sizce?

    https://www.r10.net/off-topic/493336-...rilik-yok.html
    Bu konudaki yaptığım gibi yaparsam günlerce uğraşcam dl etmeye

    hem bu sefer 5gb de değil 11gb

    cd ciye gidip alayımmı yoksa indirme işlemi %3 de devammı edeyim?

    ps: pr2 oldum bu arada
  • 10-11-2009, 23:08:51
    #2
    devam et okadar para veriyon ttnete ben paso indiriyom indir hocam indir
  • 10-11-2009, 23:10:30
    #3
    benimki steam ilaç felan bişe diyor steamın farkı nedir?
  • 11-11-2009, 09:29:01
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadarda cimrilik olmaz hocam

    Git al uğraşmaya değmez vallahi.
  • 11-11-2009, 09:33:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İndir indir sonuna kadar sömür