10 kasım cod6 çıktı ve torrenti açtık yine hayret bu sefer dl hızı yüksek ama oyun 11.5gb net hızım 1mbit bu işin sonu nereye varır sizce?
https://www.r10.net/off-topic/493336-...rilik-yok.html
Bu konudaki yaptığım gibi yaparsam günlerce uğraşcam dl etmeye
hem bu sefer 5gb de değil 11gb
cd ciye gidip alayımmı yoksa indirme işlemi %3 de devammı edeyim?
ps: pr2 oldum bu arada