• 06-11-2009, 16:13:25
    #10
    RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kendini o kadın yerine koysana bi. ne kadar aşağılayıcı. birde sıra gecelerine benzetmişsin.
    Aşşağılayıcılığı onların sorunu zaten o kadınlar tamamen çıplak olmayacak ve kimsenin taciz etmeye kalkışacağını zannetmiyorum tamamen meraktan dolayı müşteri çekecekler
  • 06-11-2009, 16:30:49
    #11
    3500 euro veren adam taciz etmez zaten

    götürün afiyet olsun...
  • 06-11-2009, 16:34:52
    #12
    RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kendini o kadın yerine koysana bi. ne kadar aşağılayıcı. birde sıra gecelerine benzetmişsin.
    Niye aşağılayıcı olsun. Bu onların kültürü? Bundan çok daha aşağılayıcı şeyler var.
    Bu ülkede kocası ölünce kocasının kardeşi ile zorla evlendirilen kadınlar var. Bu ülkede hala mal gibi alınıp satılan kadınlar var.
    Bu ülkede kadınların mal gibi barter yapıldığı berdel diye bir adet var.
    Bu ülkede kiminle evlenmek istiyorsun diye sorulmayan önceliği amcasının oğluna verilen kadınlar var.

    Başkasının kültürünü kendi oturduğunuz yerden yargılayamazsınız. O kadınlar için bu bir onur. Hizmet etmek, bu seremoniye katılmak o kadınların kendilerini kötü hissetmelerine neden olmuyordur emin olabilirsiniz. Hatta muhtemelen bir şeref ve onur kaynağı bile olabilir.

    Biz kendi kadınlarımız için üzülelim. Sokağa çıktığında öküzlerin laf attığı kendi karımız kızımız için üzülsek daha iyi.

    Çalışma şansı verilmeyen, okuma şansı verilmeyen kocasının köpeği haline getirilen, sopa da yese kötü muamele de görse dul kalınca daha zor olacağını bildiği için bu acıya katlanan kadınlar kendilerini yüksek mertebede mi hissediyorlar?
    Bir kadın soyununca mı alçalıyor?

    Hayata erkek egemen tutucu ortadoğu kültüründen baktığınızı unutmayın. Tüm dünyada öyle ilginç adetler vardır ki. Siz onları kınadığınızda unutmayın ki sizinde her zaman kınanıcak bir sürü adetiniz olabilir.

    Yoksa emin olun üzerinden yemek yenilen kadınların hiç bir tecavüze uğramayacak. O kadına tecavüz edecek adamlar 3500€ vermezler.
  • 06-11-2009, 17:04:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    @digiklan
    Sonuna kadar katılıyorum...Daha fazla söze gerek yok
  • 06-11-2009, 17:12:26
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten insan milleti iyice sapıttı. Daha neler göreceğiz bakalım...
  • 07-11-2009, 19:12:55
    #15
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye aşağılayıcı olsun. Bu onların kültürü? Bundan çok daha aşağılayıcı şeyler var.
    Bu ülkede kocası ölünce kocasının kardeşi ile zorla evlendirilen kadınlar var. Bu ülkede hala mal gibi alınıp satılan kadınlar var.
    Bu ülkede kadınların mal gibi barter yapıldığı berdel diye bir adet var.
    Bu ülkede kiminle evlenmek istiyorsun diye sorulmayan önceliği amcasının oğluna verilen kadınlar var.

    Başkasının kültürünü kendi oturduğunuz yerden yargılayamazsınız. O kadınlar için bu bir onur. Hizmet etmek, bu seremoniye katılmak o kadınların kendilerini kötü hissetmelerine neden olmuyordur emin olabilirsiniz. Hatta muhtemelen bir şeref ve onur kaynağı bile olabilir.

    Biz kendi kadınlarımız için üzülelim. Sokağa çıktığında öküzlerin laf attığı kendi karımız kızımız için üzülsek daha iyi.

    Çalışma şansı verilmeyen, okuma şansı verilmeyen kocasının köpeği haline getirilen, sopa da yese kötü muamele de görse dul kalınca daha zor olacağını bildiği için bu acıya katlanan kadınlar kendilerini yüksek mertebede mi hissediyorlar?
    Bir kadın soyununca mı alçalıyor?

    Hayata erkek egemen tutucu ortadoğu kültüründen baktığınızı unutmayın. Tüm dünyada öyle ilginç adetler vardır ki. Siz onları kınadığınızda unutmayın ki sizinde her zaman kınanıcak bir sürü adetiniz olabilir.

    Yoksa emin olun üzerinden yemek yenilen kadınların hiç bir tecavüze uğramayacak. O kadına tecavüz edecek adamlar 3500� vermezler.
    paso demagoji yapıyorsun hocam forum da baştan beri okuyorum türkiye düşmanısın resmen sen. Laf atıyolar da biz mi razıyız bu dediklerinede razı değiliz buna da razı değiliz. Sapkınlık her yerde var ama böyle ballandıra ballandıra anlatılması nasıl hoş geliyor anlamıyorum. Törede de böyle masa yemek sofrası oluncada böyle.
  • 07-11-2009, 19:18:45
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Bu ülkede kocası ölünce kocasının kardeşi ile zorla evlendirilen kadınlar var. Bu ülkede hala mal gibi alınıp satılan kadınlar var."

    bu dedikleri doğru fakat kım ne derse desin.Daha doğudaki kadınlar tam olarak özgürmüki? (Hepsini kastetmiyorum.Örümcek kafalı olan ailelerini kastediyorum.) Bizim ülke bitti başka ülkelermi kaldı kendı ulkemızı bı adam edelim once başka ülkenin bayanlarını sonra düşünelim.
  • 07-11-2009, 19:32:42
    #17
    Ne olacak böyle halimiz

    Tabii ki zevkler tartışılmaz.
  • 07-11-2009, 21:17:52
    #18
    Konu dışı ( siyasete yönelik ) mesajlar silinmiştir.

    Lütfen kişisel tartışma ve siyasi mesaj yazmayalım.