"Bu ülkede kocası ölünce kocasının kardeşi ile zorla evlendirilen kadınlar var. Bu ülkede hala mal gibi alınıp satılan kadınlar var."

bu dedikleri doğru fakat kım ne derse desin.Daha doğudaki kadınlar tam olarak özgürmüki? (Hepsini kastetmiyorum.Örümcek kafalı olan ailelerini kastediyorum.) Bizim ülke bitti başka ülkelermi kaldı kendı ulkemızı bı adam edelim once başka ülkenin bayanlarını sonra düşünelim.