• 01-11-2009, 15:39:51
    #1
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    Dünyanın en zengin adamlarından Roman Abramoviç, New York'ta dostlarıyla gittiği öğle yemeğine inanılmaz bir servet ödedi.
    O yaklaşık 11,5 milyar dolarlık servete sahip olan ve bu yıl İngiltere’nin en zengin 3. dünyanın ise 51. adamı.
    Roman Abramoviç, son olarak New York’ta sevgilisi Daria Zhukova ve dostlarıyla birlikte öğle yemeği için gittiği Nello Restaurant’ta 47 bin 221.09 dolar (70 bin TL) hesap ödedi. Yemekte içilen iki şişe Petrus şarabın fiyatının 10 bin dolar, içilen 3 şişe Romanee Conti’ye 15 bin dolar, 2 şişe Cristal Rose şampanyası için 10 bin dolar ödendi.
    İŞTE O FİŞ ;

    Sanırım 47 Bin'e biz burada bir tane lokanta alırdık
    KAYNAK
  • 01-11-2009, 15:41:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Lüküs hayat, lüküs hayat
  • 01-11-2009, 15:43:29
    #3
    SHD
    Üyeliği durduruldu
    Dtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lüküs hayat, lüküs hayat
    bak keyfine yan gel de yat.ne güzel şey,oh ne rahat.yoktur eşin lüküs hayat
  • 01-11-2009, 15:46:24
    #4
    Onlara göre bu para normal bir günlük yemek parası ( bize göre 10 lira)
  • 01-11-2009, 15:48:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Paraya bak be ! para var huzur var
  • 01-11-2009, 16:15:07
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zenginin malı züğürdün çenesi bu tür konulara bakarsak daha çok isyan ederiz. biz helal kazançla keyfimize bakalım.
  • 01-11-2009, 16:16:48
    #7
    Bende 4 lira tabldot gördümmü pahalıymış diyorum 3 liralığını arıyorum.
  • 01-11-2009, 16:34:17
    #8
    Biz okulda 3 liraya döner almaya kıyıyoruz, vay be
  • 01-11-2009, 17:15:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    70 bin dolar verincede ufacık miden doluyor, 2,5 tlye dürüm yiyincede doyuyorsun. Damak başka birşeyde bu kadarıda fazla.