• 01-11-2009, 17:22:17
    #10
    şahsen ben o adamın yerinde olsam bende yerdim 47 bin dolara.
  • 01-11-2009, 17:27:04
    #11
    su 12 $ cappucino 27 $ başka söze ne gerek var
  • 01-11-2009, 17:58:49
    #12
    abartmışlar biraz
  • 01-11-2009, 17:59:04
    #13
    Üyeliği durduruldu
    adamın bi ögle yemegine verdigi para ile ev alınır yada iş kurulur yada ne bilim şöyle kıyak bi a3 alnır moralim bozuldu adama bakya zıkkım yesin
  • 01-11-2009, 18:07:17
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zenginin malı züğürdün çenesi bu tür konulara bakarsak daha çok isyan ederiz. biz helal kazançla keyfimize bakalım.
    Aynen öyle zenginin malı züğürdün çenesini yoruyor

    10.000 $ şarap mı olur be. onla ben kaç bin şişe bazoka alırım
  • 01-11-2009, 18:46:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    İsraf...
    Birde Krizdeyiz derler
  • 01-11-2009, 18:51:02
    #16
    Reveloper
    ben: iki dönüm bostan, yan gel yat osman

    Abramoviç: xxxx dönüm bostan, yan gel yat Abramoviç..