• 24-10-2009, 17:04:50
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba arkadaÅŸlar

    ben 2 yıllık myo bitirdim ve açık öğretim hazırlık sınıfa başladım.4 dersten sadece 1 tanesinden geçebildim ve sınıfta kaldım. bu hazırlık sınıfında kalanlar için kayıt yenileme tarihleri ne zaman acaba. yardım ederseniz sevinirim..
  • 24-10-2009, 17:16:07
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sınıfta kalanlar için bilmiyorum ama sınıfı geçenler için Aralık'ta başlayacak.. Büroyu arayıp sorabilirsin