merhaba arkadaşlar

ben 2 yıllık myo bitirdim ve açık öğretim hazırlık sınıfa başladım.4 dersten sadece 1 tanesinden geçebildim ve sınıfta kaldım. bu hazırlık sınıfında kalanlar için kayıt yenileme tarihleri ne zaman acaba. yardım ederseniz sevinirim..