• 25-06-2026, 16:06:48
    #1
    Kredi kartı kullanmayan veya borcu olmayan var mı? Nasıl bir duygu merak ediyorum
  • 25-06-2026, 16:08:15
    #2
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    çok güzel duygu param varsa aliyorum nakit yoksa almiyorum .
  • 25-06-2026, 16:08:23
    #3
    Artık var.
  • 25-06-2026, 16:08:34
    #4
    hocam benim yok kredi kartım da yok alamıyorum çünkü ve kötğ bi durum benim için ay sonu oldugu için param yok kredi kartım olsa kullanıcam ama yok vermyo bankalar yardımcı olabilicek varsa kredi kartı çıkartmaylala ilgili ulaşsın
  • 25-06-2026, 16:08:37
    #5
    Hocam paramda yok borcumda yok
  • 25-06-2026, 16:15:03
    #6
    kredi kartım var borcum yok gerçi 800 tl ödemem var onun dışında borcum yok öyle önemli bir duygu değil kredi kartını kullanımına uygun şekilde kullanırsanız borcunuz olmaz görüyorum insanlar sigarayı bile kartla alıyor borç batağında çıkamıyor sonra kredi kartı sadece taksitli alışverişlerde kullanıyorum oda ihtiyacım varsa ve şunu asla unutmuyorum kredi kartındaki para benim param değil
  • 25-06-2026, 16:15:19
    #7
    Kredi kartı borcum olmasa boşluğa düşer yine borç yapardım
  • 25-06-2026, 16:19:39
    #8
    Asuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı kullanmayan veya borcu olmayan var mı? Nasıl bir duygu merak ediyorum
    kullanmayınca olmuyor mesela benim yok
  • 25-06-2026, 16:20:04
    #9
    Benim yok çok rahat geceleri rahat uyuyorum