kredi kartım var borcum yok gerçi 800 tl ödemem var onun dışında borcum yok öyle önemli bir duygu değil kredi kartını kullanımına uygun şekilde kullanırsanız borcunuz olmaz görüyorum insanlar sigarayı bile kartla alıyor borç batağında çıkamıyor sonra kredi kartı sadece taksitli alışverişlerde kullanıyorum oda ihtiyacım varsa ve şunu asla unutmuyorum kredi kartındaki para benim param değil