• 24-06-2026, 16:50:25
    #10
    UCUZ LİSANS TEDARİKÇİSİ🎉
    müşteri neden şikayet etmiş sizi de ifadeye çağırdılar.
  • 24-06-2026, 16:50:43
    #11
    Elinizde dosyalar varsa korkmanıza gerek yok hocam bankadan log alacaklar şahsa dava acacaklar sizi de dahil edebilirler davacı olarak sadece tecrübeyle sabit karşı taraf ödeyecek geri parayı hagb alacak bir de indirimle
  • 24-06-2026, 16:52:10
    #12
    🤖 AI Developer
    MasterLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müşteri neden şikayet etmiş sizi de ifadeye çağırdılar.
    Hocam bana sipariş veren kişi ödeme yapan kişiyi dolandırmış ve parayı bana attırmış.
    sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinizde dosyalar varsa korkmanıza gerek yok hocam bankadan log alacaklar şahsa dava acacaklar sizi de dahil edebilirler davacı olarak sadece tecrübeyle sabit karşı taraf ödeyecek geri parayı hagb alacak bir de indirimle
    Süreci de eklerim hocam.
  • 24-06-2026, 16:53:21
    #13
    🤖 AI Developer
    Harunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun hocam.
    Allah razı olsun hocam.
  • 24-06-2026, 16:54:14
    #14
    ✨️INSTAGRAM HİZMETLERİ✨️
    ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu işin cıvkı çıktı artık. Can sıkmaktan başka bir şey değil.


    Allah razı olsun abi.


    Hocam 400₺ için karşı tarafında zarar görmesini istemem. En azından mağduriyetini gidereyim benim IBAN’ıma gelen ödemeyi. Bu arada kişi bir çok kişiye transfer yapmış.
    Gecmis olsun. Iş kamu davasına dönüşürse 400 TLyi ödemek sadece cezada indirime vesile oluyor. Bilginiz olsun
  • 24-06-2026, 16:54:34
    #15
    Alıntı
    İfade sonunda mağdur kişiye iadesini sağlayabileceğimide belirttim.
    İşi bilmeyen bir savcıysa bu açıklamanızdan sonra sizi suçlu görebilir.
  • 24-06-2026, 16:56:04
    #16
    🤖 AI Developer
    Dijitella adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi bilmeyen bir savcıysa bu açıklamanızdan sonra sizi suçlu görebilir.
    Hocam ifadeyi tam paylaşmadım tabi ama direkt bu şekilde yazmadım. İfade başında kişileri tanımadığımı vs. her şeyi açık beyan ilettim. En sonda da sicilime işlememesi adına böyle bir ödemeyide yapabilirim dedim. Çok detaylı güzel bir ifade yazdım ve her şeyim kanıtlı.
  • 24-06-2026, 16:56:52
    #17
    🤖 AI Developer
    EsatBeySHOP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gecmis olsun. Iş kamu davasına dönüşürse 400 TLyi ödemek sadece cezada indirime vesile oluyor. Bilginiz olsun
    Hocam ben sadece karşı taraf ödeme yaptı diye veriyorum. Yoksa tüm işlemler kanıtlı olduğu için şüphe duyulacak bir şey yok diye düşünüyorum.
  • 24-06-2026, 16:57:04
    #18
    sanal pos ile ödeme alıyorum diye bana zaman zaman kızıyorlar, biliyorum ki 100 kişi iyi olsa da 1 tanesi kötü çıkabilir. Çok sık denk geliyorum, atayım hesabına ne olacak ki diye, ama insan korkuyor artık, kartla sorun olsa en fazla chargeback olur, böyle ise anlat derdini anlatabilirsen.

    hocam, kesinlikle işi şansa bırakmayın, bir avukatla görüşün.