ibra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu işin cıvkı çıktı artık. Can sıkmaktan başka bir şey değil.


Allah razı olsun abi.


Hocam 400₺ için karşı tarafında zarar görmesini istemem. En azından mağduriyetini gidereyim benim IBAN’ıma gelen ödemeyi. Bu arada kişi bir çok kişiye transfer yapmış.
Gecmis olsun. Iş kamu davasına dönüşürse 400 TLyi ödemek sadece cezada indirime vesile oluyor. Bilginiz olsun