1 hafta sonra görüşürüz - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 hafta sonra görüşürüz
28
●
1.136
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
1 hafta sonra görüşürüz
1
2
3
4
24-06-2026, 16:43:50
#19
Saitama
Kişisel Rütbe
Serhat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biraz önce bana whatsapp yolu ile detayları anlattı. Yapay zeka robotu olarak Endonezya'da işe başlayacakmış.. Orada kalacağı yere 10 adet 19 litre su siparişi verdim..
Böbreklerime iyi gelir
24-06-2026, 16:45:29
#20
Saitama
Kişisel Rütbe
İbrahimH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Abi bana da kız ayarlasana 🤣
Ben neden gittiğini biliyorum iyi uçuşlar.
@
Saitama
; abi şaka yapmıyorum gerçekten ayarla
Tamam ayarlayalım da sen önce okulu bitir
24-06-2026, 16:46:17
#21
İbrahimH
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamam ayarlayalım da sen önce okulu bitir
Okul ne ki abi 3 günlük şey aşk ise ömürlük
24-06-2026, 16:48:26
#22
GL4D14TOR
💰+50.000₺ PASİF GELİR
24-06-2026, 16:58:11
#23
Alicamci
🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
Kısa kısa vlog çek abi
24-06-2026, 17:00:45
#24
Saitama
Kişisel Rütbe
Alicamci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kısa kısa vlog çek abi
Kamera karşısını sevmem ben
24-06-2026, 18:30:19
#25
Saitama
Kişisel Rütbe
Bu fiyatlar şaka mı😃
24-06-2026, 23:25:31
#26
muskmedya
Serhat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne işin var orada
Yengemiz Endonezyalı (istihbarat bilgisi) 😁
Dün, 01:52:44
#27
AFNaNTiK
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
An itibariyla havalimanındayım Endonezyaya gideceğim. Çok heyecan var ama bakalım 1 hafta nasıl geçecek
Dikkat et Sait... Bol şanslar! 🤞
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler