1 hafta sonra görüşürüz - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 hafta sonra görüşürüz
28
●
1.148
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
1 hafta sonra görüşürüz
1
2
3
4
Dün, 05:32:06
#28
Tuer
Deprem olmasın da hocam Allah'a emanet ol.
Dün, 09:13:57
#29
İbrahimH
Tuer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Deprem olmasın da hocam Allah'a emanet ol.
Deprem olmuş iyidir umarım.
Kendi sanırım GüneyDoğu gidecek Güney de olmuş 5.0
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler