Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deprem olmasın da hocam Allah'a emanet ol.
Deprem olmuş iyidir umarım.
Kendi sanırım GüneyDoğu gidecek Güney de olmuş 5.0