Konu
1 hafta sonra görüşürüz
Dün, 09:13:57
#29
İbrahimH
Tuer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Deprem olmasın da hocam Allah'a emanet ol.
Deprem olmuş iyidir umarım.
Kendi sanırım GüneyDoğu gidecek Güney de olmuş 5.0