Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
An itibariyla havalimanındayım Endonezyaya gideceğim. Çok heyecan var ama bakalım 1 hafta nasıl geçecek
Dikkat et Sait... Bol şanslar! 🤞