Konu
1 hafta sonra görüşürüz
Dün, 01:52:44
#27
AFNaNTiK
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
An itibariyla havalimanındayım Endonezyaya gideceğim. Çok heyecan var ama bakalım 1 hafta nasıl geçecek
Dikkat et Sait... Bol şanslar! 🤞