• 24-06-2026, 16:28:20
    #1
    Kişisel Rütbe
    An itibariyla havalimanındayım Endonezyaya gideceğim. Çok heyecan var ama bakalım 1 hafta nasıl geçecek
  • 24-06-2026, 16:29:46
    #2
    Selam hocam tavsiye lazımsa yazabilirsiniz kalacak ucuz yer ya da benzeri şeyler hiç fark etmez nerelere gideceksiniz
  • 24-06-2026, 16:31:37
    #3
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Ne işin var orada
  • 24-06-2026, 16:32:15
    #4
    Kişisel Rütbe
    sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam hocam tavsiye lazımsa yazabilirsiniz kalacak ucuz yer ya da benzeri şeyler hiç fark etmez nerelere gideceksiniz
    Endonezyadamısın
  • 24-06-2026, 16:32:29
    #5
    Kişisel Rütbe
    Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne işin var orada
    Heryerde varız
  • 24-06-2026, 16:34:07
    #6
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Endonezyadamısın
    Şu an malezyadayim ama Endonezya'da 2 ay kaldım Tayland'da 4 ay kesin gidin taylanda ds derim Endonezyadan 1000 kat iyi bir tecrübe oldu çok da arkadaşım var Endonezya'da ayıptır söylemesi motorla nehire bile düştüm nakajaosjosjs
  • 24-06-2026, 16:34:08
    #7
    Abi bana da kız ayarlasana 🤣
    Ben neden gittiğini biliyorum iyi uçuşlar.
    @Saitama; abi şaka yapmıyorum gerçekten ayarla
  • 24-06-2026, 16:34:14
    #8
    keyifli vakitler hocammm böyle heyecanlar kalmadı artık hayatta iyi eğlenceler... yada iş için gittiyseniz işiniz rast gitsin
  • 24-06-2026, 16:36:16
    #9
    iyi yolculuklar.