Konu
1 hafta sonra görüşürüz
24-06-2026, 16:34:07
#6
sincapdoruk
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Endonezyadamısın
Şu an malezyadayim ama Endonezya'da 2 ay kaldım Tayland'da 4 ay kesin gidin taylanda ds derim Endonezyadan 1000 kat iyi bir tecrübe oldu çok da arkadaşım var Endonezya'da ayıptır söylemesi motorla nehire bile düştüm nakajaosjosjs