• Bugün, 01:56:38
    #1
    Hocalar gece gece mideye ufak bi zımpara çekeyim dedim hafif bi atıştırmalık sırf midenin pasını söksün diye. Kahve latte bu arada bilginiz olsun, yorumlara açığım.
  • Bugün, 01:58:07
    #2
    WordPress Yönetim Aracı
    Geçmiş olsun. Bir dahiliye randevusu alın : ))
  • Bugün, 01:59:59
    #3
    birtikta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Bir dahiliye randevusu alın : ))
    Tedavi bu hocam.. Vesselam
  • Bugün, 02:02:11
    #4
    Selam olsun,

    Benim önereceklerim kanunen önerilmesi yasak olduğundan kanunlara saygı gösterip önermiyorum lakin mideyi boş şeylerle doldurmayın.
  • Bugün, 02:03:10
    #5
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Benim önereceklerim kanunen önerilmesi yasak olduğundan kanunlara saygı gösterip önermiyorum lakin mideyi boş şeylerle doldurmayın.
    Zımpara iyidir hocam, mideyi cımbız misali zımparalıyoruz.
  • Bugün, 02:03:49
    #6
    Midenin cilasını sökecek o kombinasyon ❌

    Reflü edecek, kolesterol yükseltecek o kombinasyon ✅
  • Bugün, 03:20:24
    #7
    Kanser bunu beğendi.
  • Bugün, 03:41:40
    #8
    Yurtdışıymış şimdi gördüm. Canım memleketimin insanının sağlıksız beslenmesini istemedikleri için "sağlık katkı payı" adı altında zam gelecekmiş.
    Sigarayı da bırakmıştım zamlar sayesinde. Maşallah deyin, gelişiyoruz.
  • Bugün, 04:55:39
    #9
    Gece en iyi giden şey tantunidir