Yurtdışıymış şimdi gördüm. Canım memleketimin insanının sağlıksız beslenmesini istemedikleri için "sağlık katkı payı" adı altında zam gelecekmiş.
Sigarayı da bırakmıştım zamlar sayesinde. Maşallah deyin, gelişiyoruz.