• Dün, 23:21:29
    #1
    Aslında konuyu açma sebebim hayatta sıradan şeylere hayla sahip olmamış veya bu yaşıma kadar çoktan yapmamış olmamdı mesela ehliyete yazılmak gibi hayla yüzme bilmemek gibi vs sizinde belkide sıradan ama hayla içinde biyerlerde ukte kalan yapmadığınız şeyler geç kaldığınız şeyler vardır diye düşünüyorum hiçbir şey için geç olmuyor ehliyetten sonra yüzmeyi öğrenicem belki sonrasında dövüş sporu öğrenirim kickboks olur belki ondan sonra daha farklı aktiviteler ... ama biyerden başlamak gerekiyordu geçde olsa biyerden adım atmayı başardık ( e sınavdanda 84 ü koydum valla sırada sürüş var )
  • Dün, 23:22:12
    #2
    Aynen Öyle
  • Dün, 23:23:02
    #3
    Benim gözlemim şu.. sıradan şeyler diye düşündüğün şeyler aslında en çok hayat kalitesini yükselten şeyler oluyor. Bir kere başlattın mı geri kalanı zaten domino gibi geliyor önemli olan başlamak ve başladığın şeyi küçümsememek.
  • Dün, 23:25:40
    #4
    Platin üye
    Paward adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gözlemim şu.. sıradan şeyler diye düşündüğün şeyler aslında en çok hayat kalitesini yükselten şeyler oluyor. Bir kere başlattın mı geri kalanı zaten domino gibi geliyor önemli olan başlamak ve başladığın şeyi küçümsememek.
    tabiki bir ehliyetinin olması büyük bir avantaj heleki kendini savunmak amaçlı olsada dövüşmeyi bilmek... bu senle alakalı bı durum aslında birazda neye ihtiyacın olduğunu bilmen lazım
  • Bugün, 02:55:10
    #5
    Öyle diyordu bir şiirde..
    Hiç bir şey için geç değil ve geç değil bir şey için hiç bir şey..