Aslında konuyu açma sebebim hayatta sıradan şeylere hayla sahip olmamış veya bu yaşıma kadar çoktan yapmamış olmamdı mesela ehliyete yazılmak gibi hayla yüzme bilmemek gibi vs sizinde belkide sıradan ama hayla içinde biyerlerde ukte kalan yapmadığınız şeyler geç kaldığınız şeyler vardır diye düşünüyorum hiçbir şey için geç olmuyor ehliyetten sonra yüzmeyi öğrenicem belki sonrasında dövüş sporu öğrenirim kickboks olur belki ondan sonra daha farklı aktiviteler ... ama biyerden başlamak gerekiyordu geçde olsa biyerden adım atmayı başardık ( e sınavdanda 84 ü koydum valla

sırada sürüş var )