Merhaba, kaskodan onarım için aracımızı servise bıraktık ve kaskodan ikame araç talep ettik.
Gelen sms te 3 günlük ikame araç verileceği ve duruma göre hareket edileceği yazıyor.
Aracımızın onarım süresi boyunca verilmesi gerekmez mi bilgisi olan var mı?
İkame araç kaç gün boyunca talep edilebilir?
8
●246
- Dün, 17:24:49Poliçene bakman lazım
Genelde 15 gün verilir.
Tabi aracın 3 günde çıkacaksa 3 günlük verilmesi normal - Dün, 17:25:11kaskonuzda kaçgünlük ikame araç hakkınız var? genellikle 7veya 14 gün oluyor 3 gününe çıkar diye tahmin etmişlerdir süreç uzarsa limitinize kadar kullanabilirsiniz
- Dün, 17:29:44Normal olan bu ön gördükkeri 3 gundur 3 güne exper sonucu çıkar duruma göre uzatırlarmotoworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Dün, 17:37:37Eksper aracı görüp dosyayı onaylayana kadar 3 gün verirler sonrasında poliçenizde ki gün sayısına kadar uzatırlar. Eğer 3 gün sonunda dosya onaylanmazsa kiralama şirketi sizi arayıp geri isteyebilir aracı bilginiz olsun.
- Dün, 17:38:35Dosya onaylanmaması neden olur eksper gecikir mi?OguzhanTufekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka bir aksilik çıkmaz umarım :/ - Dün, 17:40:34Eksperler genelde servise belirli günlerde gelir Hocam, 2-3 güne bir gelir bazen her gün gelir. Servisin durumuna göre yani. O an ki araçların hepsine bakar gider. O süreyi bekliyorlardır.motoworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle