• Dün, 17:21:38
    #1
    Merhaba, kaskodan onarım için aracımızı servise bıraktık ve kaskodan ikame araç talep ettik.
    Gelen sms te 3 günlük ikame araç verileceği ve duruma göre hareket edileceği yazıyor.
    Aracımızın onarım süresi boyunca verilmesi gerekmez mi bilgisi olan var mı?
  • Dün, 17:24:18
    #2
    Merhaba,
    Anlaştığınız kasko şirketinin vermiş olduğu evrakta bu belirtilmiş olması lazım.
    Kimi 1 gün kimi 1 hafta kimi 1 ay veriyor. Tamamen anlaşmış olduğunuz kasko şirketinin içeriği ile alakalı.
  • Dün, 17:24:49
    #3
    Poliçene bakman lazım
    Genelde 15 gün verilir.
    Tabi aracın 3 günde çıkacaksa 3 günlük verilmesi normal
  • Dün, 17:25:11
    #4
    kaskonuzda kaçgünlük ikame araç hakkınız var? genellikle 7veya 14 gün oluyor 3 gününe çıkar diye tahmin etmişlerdir süreç uzarsa limitinize kadar kullanabilirsiniz
  • Dün, 17:26:27
    #5
    Kakso poliçesinde 7x3 gün yazıyor. Onarım sürecide max 3 hafta yazıyor.
    Ama şu an rent a car firması 3 gün opsiyonlu araç vereceğini daha sonra eksperin aracı gördükten sonra durumun netleşeceğini söylüyor.
  • Dün, 17:29:44
    #6
    motoworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kakso poliçesinde 7x3 gün yazıyor. Onarım sürecide max 3 hafta yazıyor.
    Ama şu an rent a car firması 3 gün opsiyonlu araç vereceğini daha sonra eksperin aracı gördükten sonra durumun netleşeceğini söylüyor.
    Normal olan bu ön gördükkeri 3 gundur 3 güne exper sonucu çıkar duruma göre uzatırlar
  • Dün, 17:37:37
    #7
    Eksper aracı görüp dosyayı onaylayana kadar 3 gün verirler sonrasında poliçenizde ki gün sayısına kadar uzatırlar. Eğer 3 gün sonunda dosya onaylanmazsa kiralama şirketi sizi arayıp geri isteyebilir aracı bilginiz olsun.
  • Dün, 17:38:35
    #8
    OguzhanTufekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eksper aracı görüp dosyayı onaylayana kadar 3 gün verirler sonrasında poliçenizde ki gün sayısına kadar uzatırlar. Eğer 3 gün sonunda dosya onaylanmazsa kiralama şirketi sizi arayıp geri isteyebilir aracı bilginiz olsun.
    Dosya onaylanmaması neden olur eksper gecikir mi?
    Başka bir aksilik çıkmaz umarım :/
  • Dün, 17:40:34
    #9
    motoworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dosya onaylanmaması neden olur eksper gecikir mi?
    Başka bir aksilik çıkmaz umarım :/
    Eksperler genelde servise belirli günlerde gelir Hocam, 2-3 güne bir gelir bazen her gün gelir. Servisin durumuna göre yani. O an ki araçların hepsine bakar gider. O süreyi bekliyorlardır.