Merhaba, kaskodan onarım için aracımızı servise bıraktık ve kaskodan ikame araç talep ettik.
Gelen sms te 3 günlük ikame araç verileceği ve duruma göre hareket edileceği yazıyor.
Aracımızın onarım süresi boyunca verilmesi gerekmez mi bilgisi olan var mı?