Faizler şu anda yüksek. mevduat faizleri %46 larda.
ama mobil şube zaten yüksek olur. Doğrudan şubeye gidin. ticari krediyi 3,75'lerden alırsınız muhtemelen.
Teşekkür ediyorum hocam şubeyi biraz sıkıştırmak lazım o halde sağolasınız
Bayram öncesi kredi büyümesi düşürüldüğü için garanti tarafında hala yüksek mevkilerde görüşmeler sürüyor sanırım. Daha az kredi dağıtmak için faizi yüksek tutuyorlar. Benim temsilcimde sürekli bekleme modunda garantide
akbankdan bugun 3.80 24 ay aldım hocam. 15 yıldır garantıyle calısıyorum bana 6 oran felan teklıf ediyorlar.
Akbankı bıdene derim ihtiyaç varsa ozellıkle kobi hattında ilgileniyorlar