Konu
Ticari Kredi Oranları Hakkında
Dün, 14:57:26
#14
Fadex
brkctk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ben faize yatırmadım kredi oranı %5.85
de zaten çekmedim onu da
Hocam kredi oranını diyorum bende, yani aylık %5,85 kredi oranı değil mi? Buna çok fazla diyorum.