brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben faize yatırmadım kredi oranı %5.85 de zaten çekmedim onu da
Hocam kredi oranını diyorum bende, yani aylık %5,85 kredi oranı değil mi? Buna çok fazla diyorum.