• Dün, 13:10:22
    #1
    Arkadaşlar merhaba. İPhone 11 kullanıyorum. NFC ile herhangi bir uygulama yada başka bişeyde kimlik tarattığım da algılamıyor telefon. Otomatik NFC açık diye biliyorum iPhone lar da.

    eskiden oppo kullanıyordum. O hemen okuyordu kimliği kameraya yaklaştırınca.

    şimdi işcep uygylamasından bankadan bişey yapacaktım NFC ile kimlik okutmam lazım yapıyorum ama olmuyor. Telefon algılamıyor. Varmıdır bi çözümü?
  • Dün, 13:13:01
    #2
    ön veya arka kamera ikisinden birisidir hocam ikiside olmuyor ise baktırmakta fayda var
  • Dün, 13:13:05
    #3
    iphonelarda birkaç kez daha buna benzer sorun okudum hocam nedeni ben de merak ediyorum.
  • Dün, 13:21:46
    #4
    Sorun telefonda değil kimlikte olabilir hocam aynısı başıma gelmişti kimliğin çipi bozulmuş. Farklı bir kimlikle yeniden deneyin sorunun ne olduğunu çözün önce.
  • Dün, 13:27:59
    #5
    canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun telefonda değil kimlikte olabilir hocam aynısı başıma gelmişti kimliğin çipi bozulmuş. Farklı bir kimlikle yeniden deneyin sorunun ne olduğunu çözün önce.
    hocam dediğiniz gibide olabilir. Farklı bir kimlikle de deneyeceğim.

    peki şunuda sorayım; İşbankası hesabım vardı uzun süredir girmiyordum. Telefona işcep indirip şifre oluşturmak istediğimde en son aşamada NFC ile kimlik okutma istiyor. Haliyle yapamadığım için işcep mobile giremiyorum.

    Bilgisayardan tarayıcıdan iş bankası internet bankacılığına girsem yeni şifre oluşturabiliyor muyum acaba ? Bilgisayardan yapınca NFC istemiyorsa olabilirdi
  • Dün, 15:57:00
    #6
    Cihaz darbe aldımı hocam veya pil kapağı değiştimi acaba yakın zamanda?