Arkadaşlar merhaba. İPhone 11 kullanıyorum. NFC ile herhangi bir uygulama yada başka bişeyde kimlik tarattığım da algılamıyor telefon. Otomatik NFC açık diye biliyorum iPhone lar da.

eskiden oppo kullanıyordum. O hemen okuyordu kimliği kameraya yaklaştırınca.

şimdi işcep uygylamasından bankadan bişey yapacaktım NFC ile kimlik okutmam lazım yapıyorum ama olmuyor. Telefon algılamıyor. Varmıdır bi çözümü?