• 19-06-2026, 20:29:30
    #1
    Merhaba

    kendimce düşündümde dolandırıcılığa adım attırıyoruz, +44 vs. fiziksel hat olayı yasaklanmalı gibi duruyor.
    yasa dışı olaya ilk adım bu sim kartları (numaları) alarak başlıyor.

    Sizlerin düşüncesi nedir ?

    Haber
  • 19-06-2026, 20:32:28
    #2
    Yasaklayıcı zihniyeti doğru bulmuyorum.

    Örneğin Discord yasaklandığında milyonlarca kurallara uygun kullanıcı mağdur oldu. Buna karşılık, asıl hedef alınması gereken kişiler faaliyetlerini sürdürmeye devam etti. Bu tür topyekün yasaklar çoğu zaman sorunun kaynağını ortadan kaldırmak yerine geniş bir kullanıcı kitlesini cezalandırıyor.

    Aynı mantıkla bakarsak, dolandırıcılık amacıyla sıkça kullanılan 850'li numaraların da yasaklanması gerektiği söylenebilir. Ancak bu numaraları kullanan çok sayıda meşru şirket ve kurum da var. Sorun aracın kendisinde değil; onu kötüye kullanan kişilerde.
  • 19-06-2026, 20:32:39
    #3
    hocam valla ben sadece forum iletişimi için kullanıyorum kimseye de bir yamuk yapmadım ama kötü niyetli insanlar her türlü yapacaklarını yaparlar diye düşünüyorum.
  • 19-06-2026, 20:33:03
    #4
    Yani ticaret yapacak adam zaten kendi numarasını kullanır.
    Ben yabancı numarası olan kişiden birşey almam satmam.
  • 19-06-2026, 20:35:20
    #5
    Mantıklı gelmiyor bana.
  • 19-06-2026, 20:37:39
    #6
    btknın sistemleri bunları tespit edebiliyor kökten yasaklamak yerine btk işini yapsın kafi he :S
  • 19-06-2026, 21:27:23
    #7
    Yasaklayacaksak para kullanmayı da yasaklayalım zira kara parayı aklıyorlar. O zaman kimse dışarı da çıkmasın. Hatta toplu olarak intihar etsin herkes hiçbir sorun kalmasın.
  • 19-06-2026, 22:17:45
    #8
    R10 u da yasaklayalım çok dolandırıcılık oluyor facebook market letgo sahibinden yassaklayalım galerieri emlakçıları da kapatalım