Merhaba

kendimce düşündümde dolandırıcılığa adım attırıyoruz, +44 vs. fiziksel hat olayı yasaklanmalı gibi duruyor.
yasa dışı olaya ilk adım bu sim kartları (numaları) alarak başlıyor.

Sizlerin düşüncesi nedir ?

Haber