Selam R10,
Nasılsınız iyisinizdir umarım.
Forumda beni sevmeyen çok kişi vardır muhtemelen, sebebi çok konu açmamdı ve uslübümdü sanırım.
Kendimi uslüb, ticaret ahlakı, konuşma tarzı vb. vb. nasıl geliştirebilirim?
Nelere dikkat etmem lazım?
Kendimi Nasıl Geliştirebilirim? | R10+
10
●270
- 13-06-2026, 23:51:08Kendime göre profesyonele yakın işler çıkarabiliyorum yapay zeka ile.Akmanlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler. - 14-06-2026, 00:00:247/24 yapay zeka ile konuşuyorum, insanlardan daha yakın geliyorIRACE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkürler.
