Selam R10,
Nasılsınız iyisinizdir umarım.
Forumda beni sevmeyen çok kişi vardır muhtemelen, sebebi çok konu açmamdı ve uslübümdü sanırım.
Kendimi uslüb, ticaret ahlakı, konuşma tarzı vb. vb. nasıl geliştirebilirim?
Nelere dikkat etmem lazım?