Nisan ayında yüksek çıktığı için zoretanin tedavisine başladım. Ara sıra gel kan ver demişlerdi kontrol için fakat neredeyse 2 katı yükselmiş. Beslenmem vb çok dikkat ediyorum yine de düşmüyor. Başına gelen ve şunu yaptım düzeldi diyen var mı?

8
●180

