• 12-06-2026, 14:39:56
    #1
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Haftasonu denk geldiği için pazartesi doktora gidene kadar bir çılgınlık yapıp forumda başına gelen var mı diye sormak istedim

    Nisan ayında yüksek çıktığı için zoretanin tedavisine başladım. Ara sıra gel kan ver demişlerdi kontrol için fakat neredeyse 2 katı yükselmiş. Beslenmem vb çok dikkat ediyorum yine de düşmüyor. Başına gelen ve şunu yaptım düzeldi diyen var mı?

  • 12-06-2026, 14:43:05
    #2
    Beslenme kadar egzersiz de önemli. Belki beslenmeden bile önemli
  • 12-06-2026, 14:57:27
    #3
    Tempolu Yürüyüş ve beslenme ile düşürebilirsiniz yaşınızda gencse ilacada gerek yok bu degerle ilaca başlanır herhalde.
    Benim değerler
  • 12-06-2026, 14:57:39
    #4
    Benimde ne yapsam kolesteol düşmüyor kaldı 300 lerde
  • 12-06-2026, 16:15:34
    #5
    trigliserid 3 ay önce 799 daydı ilaç başlandı diyetle 12 kg verdim omega 3 kullandım 1.5 içinde 390 a düştü ilaç kesildi omega devam 2-3 kilo daha verdim bakalım kaç çıkacak 150-200 yeterli olur benim için
  • 12-06-2026, 16:23:17
    #6
    Geçmiş olsun
  • 12-06-2026, 16:31:45
    #7
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    bobbege adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trigliserid 3 ay önce 799 daydı ilaç başlandı diyetle 12 kg verdim omega 3 kullandım 1.5 içinde 390 a düştü ilaç kesildi omega devam 2-3 kilo daha verdim bakalım kaç çıkacak 150-200 yeterli olur benim için
    OMEGA 3 marka nedir memnun musunuz ve ilaç adı neydi
  • 12-06-2026, 16:40:11
    #8
    GZR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OMEGA 3 marka nedir memnun musunuz ve ilaç adı neydi
    orzax ocean plus omega 3 1200 mg
  • 12-06-2026, 17:57:50
    #9
    Spor yapacaksın. benimde çok yüksekti