Haftasonu denk geldiği için pazartesi doktora gidene kadar bir çılgınlık yapıp forumda başına gelen var mı diye sormak istedim
Nisan ayında yüksek çıktığı için zoretanin tedavisine başladım. Ara sıra gel kan ver demişlerdi kontrol için fakat neredeyse 2 katı yükselmiş. Beslenmem vb çok dikkat ediyorum yine de düşmüyor. Başına gelen ve şunu yaptım düzeldi diyen var mı?