• 10-06-2026, 00:21:33
    #10
    Her insanın evlilik tatması güzel bir duygu nasip olursa bizde evleiniriz inşallah bi gün hatırlar bu yorumu okuruz hayırlı olsun hocam
  • 10-06-2026, 00:23:34
    #11
    Şimdiden mutluluklar dilerim hocam Allah utandırmasın
  • 10-06-2026, 00:30:03
    #12
    Hayırlı uğurlu olsun mutluluklar
  • 10-06-2026, 00:55:26
    #13
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her insanın evlilik tatması güzel bir duygu nasip olursa bizde evleiniriz inşallah bi gün hatırlar bu yorumu okuruz hayırlı olsun hocam
    İnşallah hocam darısı sizin başınıza, teşekkür ederim 😊
  • 10-06-2026, 01:00:57
    #14
    6 ay çok kısa bir süre ama size eşinizi tanımak için hızlandırılmış bir hayati ders vermek isterim.

    Annesinin babasına nasıl davrandığına bakın. Çünkü o da size öyle davranacak.
  • 10-06-2026, 01:03:58
    #15
    Hayırlı uğurlu bereketli olsun hocam.
    Hanım izin vermiyor yoksa bende teklif edecektim kısmet.
  • 10-06-2026, 04:53:30
    #16
    Hayırlı olsun hocam, adınıza sevindim
  • 10-06-2026, 06:07:48
    #17
    geçmiş olsun diyelim. 6 ay'da kimse bir kişiyi iyi bir şekilde tanıyamaz ki bu kişi eşiniz olacak
  • 10-06-2026, 11:37:03
    #18
    SEO Danışmanı
    Hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin.