Evlenme teklifi yapıcam. (çok heyecanlıyım) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Evlenme teklifi yapıcam. (çok heyecanlıyım)
21
●
792
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Evlenme teklifi yapıcam. (çok heyecanlıyım)
1
2
3
10-06-2026, 00:21:33
#10
Alengirik
Her insanın evlilik tatması güzel bir duygu nasip olursa bizde evleiniriz inşallah bi gün hatırlar bu yorumu okuruz hayırlı olsun hocam
10-06-2026, 00:23:34
#11
wezmert
Şimdiden mutluluklar dilerim hocam Allah utandırmasın
10-06-2026, 00:30:03
#12
tufanreay
Hayırlı uğurlu olsun mutluluklar
10-06-2026, 00:55:26
#13
DeSouza
Alengirik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her insanın evlilik tatması güzel bir duygu nasip olursa bizde evleiniriz inşallah bi gün hatırlar bu yorumu okuruz hayırlı olsun hocam
İnşallah hocam darısı sizin başınıza, teşekkür ederim 😊
10-06-2026, 01:00:57
#14
R@mses
6 ay çok kısa bir süre ama size eşinizi tanımak için hızlandırılmış bir hayati ders vermek isterim.
Annesinin babasına nasıl davrandığına bakın. Çünkü o da size öyle davranacak.
10-06-2026, 01:03:58
#15
UbrTrade
Hayırlı uğurlu bereketli olsun hocam.
Hanım izin vermiyor yoksa bende teklif edecektim kısmet.
10-06-2026, 04:53:30
#16
ardabasar
Hayırlı olsun hocam, adınıza sevindim
10-06-2026, 06:07:48
#17
FKonyali
geçmiş olsun diyelim. 6 ay'da kimse bir kişiyi iyi bir şekilde tanıyamaz ki bu kişi eşiniz olacak
10-06-2026, 11:37:03
#18
zoryol
SEO Danışmanı
Hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler