Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her insanın evlilik tatması güzel bir duygu nasip olursa bizde evleiniriz inşallah bi gün hatırlar bu yorumu okuruz hayırlı olsun hocam
İnşallah hocam darısı sizin başınıza, teşekkür ederim 😊