Selamlar bugün güzel bir envanter dizdim, sizce nasıl? Yatırım amaçlı envanter kurmak istiyorum, bıçak ve m4 baya değerli, float değerleri ortalama 0.20 civarı tüm skinlerin.
Önerileriniz var mı? Totalde 10000₺ falan harcadım envanter için.



Önerileriniz var mı? Totalde 10000₺ falan harcadım envanter için.




