Konu
Güzel bir envanter dizdim, değerlendirir misiniz?
29-05-2026, 21:56:08
#1
adagursoy
Selamlar bugün güzel bir envanter dizdim, sizce nasıl? Yatırım amaçlı envanter kurmak istiyorum, bıçak ve m4 baya değerli, float değerleri ortalama 0.20 civarı tüm skinlerin.
Önerileriniz var mı? Totalde 10000₺ falan harcadım envanter için.