• 23-05-2026, 19:51:51
    #10
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O yüzden mi istanbulu ankarayı aldı şuan okay o değil
    Bakın hocam ayrı şeylerden bahsediyoruz siz CHP den ben kk dan bahsediyorum
  • 23-05-2026, 19:55:09
    #11
    MeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek merak ettiğim şey şu bu sloganları atanlar 2023 te ona oy vermedi mi?
    Önüne 2 seçenek geliyorsa.
    Birini indirmek için diğerine oy verirsin. Şansını denersin.

    Gün gelecek R.T.E'a 20 yıl önce sen oy vermedin mi denecek.
    Şuanda bile daha önce verdik böyle olacağını bilsek vermezdik diyenler var.


    Siyasette dün dündür , bugün bugündür.
    Bugün Özgür özel chp'yi 1.Parti yapmış. KK başkasının emri ile o koltuğa gelmiş. KK istenmemesi çok normal.

    Burada oy vermiş olması sıkıntı değil , ölümüne KK savunup sonra döndüyse o zaman eleştirilebilir. Mecburiyetten veren milyonlar var.
    Chp tabanı Parti başına kim gelse verir ama şu durumda onlar bile KK'a oy vermez.
  • 23-05-2026, 19:58:51
    #12
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önüne 2 seçenek geliyorsa.
    Birini indirmek için diğerine oy verirsin. Şansını denersin.

    Gün gelecek R.T.E'a 20 yıl önce sen oy vermedin mi denecek.
    Şuanda bile daha önce verdik böyle olacağını bilsek vermezdik diyenler var.


    Siyasette dün dündür , bugün bugündür.
    Bugün Özgür özel chp'yi 1.Parti yapmış. KK başkasının emri ile o koltuğa gelmiş. KK istenmemesi çok normal.

    Burada oy vermiş olması sıkıntı değil , ölümüne KK savunup sonra döndüyse o zaman eleştirilebilir. Mecburiyetten veren milyonlar var.
    Chp tabanı Parti başına kim gelse verir ama şu durumda onlar bile KK'a oy vermez.
    Beklediğim cevap buydu hocam teşekkür ederim diğer arkadaşlar yanlış anladı sanırsam
  • 23-05-2026, 20:01:50
    #13
    MeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 seçim kaybetmiş birine oy veren halk şimdi mi ona hain diyor demek istiyorum hocam niye geriliyorsun
    25 senedir ülkeyi perişan edenlerede oy verenler var siyaset böyle iki ucu pis değnek gibi tutulacak bir yanı yok.
  • 23-05-2026, 20:16:23
    #14
    2023 seçimlerinde çok kişi oy verdi (bende dahil)
    neden verdik keyfimizden vermedik tabii ki. 2 adaydan birine vermek icap ettiği için verdik. kaybedeceğini piro biliyordu, 6 lı masada biliyordu, oy veren pekçok kişi de biliyordu.

    neden aday oldu peki? çünkü kaybetmesi gerektiği için aday oldu.

    aklı sıra olayı mantık zeminine oturtmak için, ben soldan oy alırım, Alevilerden oy alırım, Kürtlerden oy alırım hesabı yaptı. sağdan da 6 lı masanın diğer paydaşları oy alır ve kazanırız planı yaptı. aslında bunun böyle olmayacağını kendiside biliyordu. sağ kesim (dindar & milliyetçi) AKP&MHP dururken onların artıklarına neden oy versin?

    bakkal hesabı yaptı, tutmayacağını bildiği halde kumar oynadı ve kaybetti. bedel ödeyip sonsuza kadar gitmesi gerekirken tekrar başa döndük. çünkü muhalefetin kazanma ihtimali doğdu, bu sebeple pironun vazifesi gereği tekrar kaybetmesi gerekiyor. işte hainlik burada ortaya çıkıyor. bu şartlar altında hala pirodan medet uman varsa diyecek başka birşey yoktur. 1 seçimi daha kaybetmek için o koltuğa oturduğunu, umarım tekrar kaybettiğinde anlarsınız. fakat bu zamana kadar anlamayanların tekrar tekrar kaybetsede yine anlamayacağını düşünüyorum.

    Onlar gelirse Kürtler oy vermez, bunlar gelirse solcular oy vermez diye diye kendine aday ilan etti. ülkenin %70-30 sağcı-solcu olduğu halde inatla hata yaptı. halkta karşılığı olmayan, AKP artıklarına oy verileceğine kendini inandırdı. vee yine kaybetti. seçim olsun yine kaybedecek çünkü vazifesi kaybetmektir.
  • 24-05-2026, 12:41:12
    #15
    MeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek merak ettiğim şey şu bu sloganları atanlar 2023 te ona oy vermedi mi?
    Maalesef dün evliya diye sümüklü peçetesine kutsiyet bağdaştırarak o sümüklü peçeteyi öpüp kutsal emanet gibi saklayan ama bugün küfür edenler gibi, bir diğer kesimde içlerine sinmesede mecburen oy vermişti o zamanlarda ki onlardan biriyim ama bugün seçim olsun boş oy atarım yinede vermem oyumu bu rüyasında kendini darı ambarında gören aç tavuğa..
  • 24-05-2026, 14:59:59
    #16
    MeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay kazanmak değil hocam bugün hain denilen kişiye 2023 ye slogan atanlar ona oy vermişti yani
    Evet oy vermişti çünkü tek adama bağlı değiller ona tapmıyorlar dik duruşları var yanlış yaptığında postayı koyup anında silebiliyorlar.
  • 24-05-2026, 16:50:13
    #17
    MeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek merak ettiğim şey şu bu sloganları atanlar 2023 te ona oy vermedi mi?
    Siz 40 bin kişinin katili apoyu çıkartıp meclise getirelim diyenlere veya bunu diyenlerle işbirliği yapanlara oy vermediniz mi?
  • 24-05-2026, 18:03:53
    #18
    TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz 40 bin kişinin katili apoyu çıkartıp meclise getirelim diyenlere veya bunu diyenlerle işbirliği yapanlara oy vermediniz mi?
    ☺ iki tarafta apo itini kullandı hocam ayrıca hayır vermedim