Önüne 2 seçenek geliyorsa.
Birini indirmek için diğerine oy verirsin. Şansını denersin.
Gün gelecek R.T.E'a 20 yıl önce sen oy vermedin mi denecek.
Şuanda bile daha önce verdik böyle olacağını bilsek vermezdik diyenler var.
Siyasette dün dündür , bugün bugündür.
Bugün Özgür özel chp'yi 1.Parti yapmış. KK başkasının emri ile o koltuğa gelmiş. KK istenmemesi çok normal.
Burada oy vermiş olması sıkıntı değil , ölümüne KK savunup sonra döndüyse o zaman eleştirilebilir. Mecburiyetten veren milyonlar var.
Chp tabanı Parti başına kim gelse verir ama şu durumda onlar bile KK'a oy vermez.
Beklediğim cevap buydu hocam teşekkür ederim diğer arkadaşlar yanlış anladı sanırsam