41Yazılım adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
The boys final sezonu hakkında düşünceniz nedir
12
●216
- 20-05-2026, 20:37:58Sırf zaten bitiriyoruz , gereksiz bütçe harcamayalım diyerek böyle bir şey yapmışlar.
Yoksa eminim bu senaryoyu yazanlar bundan çok daha iyisini yazabilirlerdi.
İzleyicilerin uydurdukları finaller bile bundan daha iyi.
Yazık ne diyelim.
