Sırf zaten bitiriyoruz , gereksiz bütçe harcamayalım diyerek böyle bir şey yapmışlar.

Yoksa eminim bu senaryoyu yazanlar bundan çok daha iyisini yazabilirlerdi.
İzleyicilerin uydurdukları finaller bile bundan daha iyi.

Yazık ne diyelim.