• 13-05-2026, 18:13:19
    #10
    2017 den 1 ay öncesine kadar kredi kartı kullandım hep. Cüzdanım bile yok. Son 1 aydır sadece nakit kullanıyorum para alıp verirken elim ayağıma dolaşıyor. Cepte tomarla para ile gezmek zorunda kalıyorsun. Kartın gözünü seveyim.
  • 13-05-2026, 18:14:16
    #11
    Nakitin kalkmaması gerek.devletler dijital ister ama bireylerinde istemesi garip geliyor bana.herşeyin takip edilebilir olması bireyler için iyi değil.
  • 13-05-2026, 18:17:01
    #12
    Aktashalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nakitin kalkmaması gerek.devletler dijital ister ama bireylerinde istemesi garip geliyor bana.herşeyin takip edilebilir olması bireyler için iyi değil.
    herşey takip edilebilir zaten , nakit para ile ödeme alanlarmı takip edilemeyecek, onlarda zaten garson gibi kücük işler yapan coluk cocuklardır onlarıda takip etmesende olur
  • 13-05-2026, 18:18:00
    #13
    Ekonomisi vergi yönetimi en gelişmiş diyebileceğin ülkelerde bile hala nakit para kullanılıyor hocam
  • 13-05-2026, 18:18:14
    #14
    herşey elektrik gidene kadar geçen gün bimde internet yok diye ödeme alamadılar nakit ödedim cıktım
  • 13-05-2026, 18:19:20
    #15
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herşey elektrik gidene kadar geçen gün bimde internet yok diye ödeme alamadılar nakit ödedim cıktım
    bimde jeneratör var bekleseydin 10 dakika içinde devreye girerdi
  • 13-05-2026, 18:28:22
    #16
    Kalkmasın hocam be, esikilerden bi o kaldı.
    https://youtube.com/shorts/gPgUpmXOo...z05ufg9Wz7aPtZ
  • 13-05-2026, 18:29:17
    #17
    Web Tasarım ve Yazılım
    Nakit taşımıyorum diyince berber beni dövüyodu
    Sanayide esnaf kem gözlerine ile bakıyor sana
    Nakiti kaldıramazsın hocam imkansız
  • 13-05-2026, 18:42:17
    #18
    nick ve konu uyumuna yarıldım