2017 den 1 ay öncesine kadar kredi kartı kullandım hep. Cüzdanım bile yok. Son 1 aydır sadece nakit kullanıyorum para alıp verirken elim ayağıma dolaşıyor. Cepte tomarla para ile gezmek zorunda kalıyorsun. Kartın gözünü seveyim.