Aktashalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nakitin kalkmaması gerek.devletler dijital ister ama bireylerinde istemesi garip geliyor bana.herşeyin takip edilebilir olması bireyler için iyi değil.
herşey takip edilebilir zaten , nakit para ile ödeme alanlarmı takip edilemeyecek, onlarda zaten garson gibi kücük işler yapan coluk cocuklardır onlarıda takip etmesende olur