• 13-05-2026, 14:16:52
    #1
    Arkadaşlar selam, buradaysak en basitinden en gelişmiş noktasına kadar teknoloji sektöründeyiz. Ama bana ufak ufak yorgunluk gelmeye başladı.. Nereye kadar gidiyor bu işler? Aramızda emekli olanımız var mı sektörden
  • 13-05-2026, 14:18:43
    #2
    Dere kenarında yer sofrasında zinide soğan yumrukladığımız evren...

    https://www.youtube.com/shorts/0CViptu9FjY
  • 13-05-2026, 14:25:25
    #3
    Bir mahalle bakkalı açıp başına geçene kadar Bende aynı düşüncelerdeyim bu aralar.
  • 13-05-2026, 14:25:37
    #4
    Ayda 40 50 bin ₺ gelecek şekilde bir sistem kurup kendim kafa yormayıp başka bir işle meşgul olmaya başladım. Sonra işi yerime yapan arkadaş çok ilgilenemedi, bakanlıktan ceza falan yedim. Baktım her ne kadar bilgili ve ilgili olsa da birisi yine senin gibi ilgilenemiyor. Mecburen yine buralarda takılıyoruz. Bırakmıyor peşimizi ve bir şekilde yakalıyor. Ne yapmak gerek bende ara ara sizin gibi soruyorum hocam.
  • 13-05-2026, 14:25:40
    #5
    gittiği yere kadar gider
  • 13-05-2026, 14:29:10
    #6
    Bay_Keskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir mahalle bakkalı açıp başına geçene kadar Bende aynı düşüncelerdeyim bu aralar.
    Hocam market var bizimkilerde yine olmuyor
  • 13-05-2026, 15:04:05
    #7
    parayı bulana kadar , aylık harcaman x200 yeterli
  • 14-05-2026, 09:13:44
    #8
    ben daha 28 yaşında aynı soruyu soruyorum ayda en az bir kez kendime
  • 14-05-2026, 09:34:25
    #9