Arkadaşlar selam, buradaysak en basitinden en gelişmiş noktasına kadar teknoloji sektöründeyiz. Ama bana ufak ufak yorgunluk gelmeye başladı.. Nereye kadar gidiyor bu işler? Aramızda emekli olanımız var mı sektörden