• 13-05-2026, 10:46:02
    #1
    Herkese ayrı ayrı teşekkür etmek istedim içimden geldi
  • 13-05-2026, 12:03:56
    #2
    Web Tasarım ve Yazılım
    Eskiden konu açılınca yorum gelirdi.
    Artık yorumda gelmiyor.
  • 13-05-2026, 12:07:23
    #3
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden konu açılınca yorum gelirdi.
    Artık yorumda gelmiyor.
    Burdaki aktiflik siyasi konular ve çekiliş harici öldü gibi hocam.
  • 13-05-2026, 12:08:02
    #4
    Web Tasarım ve Yazılım
    Aktashalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdaki aktiflik siyasi konular ve çekiliş harici öldü gibi hocam.
    Forum kültürünün ölmesi çok üzücü
  • 13-05-2026, 12:09:51
    #5
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden konu açılınca yorum gelirdi.
    Artık yorumda gelmiyor.
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum kültürünün ölmesi çok üzücü
    Donanımhaber bitti . Donanımarşivi’nide alsatçılar ayakta tutuyor.r10’un sonunda muhtemelen böyle olur.